FAQ - ny culina.no
Klikk på spørsmålet for å lese svaret.
Innlogging og brukere
Jeg har tidligere brukt kundenummer for å logge inn på culina.no, hvordan logger jeg inn nå?
Nå logger du inn med epost-adresse. Flere epost-adresser (brukere) kan nå være knyttet til samme kundenummer.
Må jeg opprette ny kundekonto, selv om jeg har handlet på gamle culina.no?
Hvis du ikke har fått noen informasjon om forhåndsregistrering, oppretter du en ny kundekonto. Dersom kundekontoen eller epost-adressen er forhåndsregistrert vil en bekreftelses-epost opplyse om dette.
Det står at en admin-bruker må godkjenne meg som bruker, hvordan vet jeg hvem det er?
Hvis du ikke vet hvem som er admin-bruker på kundekontoen, og ikke blir godkjent som bruker, kontakter du oss.
Bestilling og betaling
Hvorfor kan jeg ikke velge å betale med faktura?
Som ny kunde må du kredittsjekkes før du får betale med faktura. Som eksisterende kunde kan det være du har utestående betalinger hos oss, eller at bestillingen din overstiger kredittgrensen. Ta kontakt for nærmere avklaring og justering.
Kan jeg få en kvittering etter å ha betalt med kort?
Ja, kontakt oss så sender vi deg en kjøpskvittering.
Returnere en vare
Ved levering var noen varer i pakket knust/skadet, hva gjør jeg?
Ta bilde av varene som er skadet, gjerne slik de ligger i esken. Fyll ut returskjema og legg ved bildene du har tatt. Returskjema finner du på min side.
Jeg har bestilt feil vare og ønsker å returnere denne.
Fyll inn returskjema på min side. Et returgebyr blir belastet krediteringen for varen(e).